VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNATELE SLUŽEB Pensionu ALFA & Whisky Pub

I. OBJEDNÁVÁNÍ POBYTŮ
1. Objednat pobyt v Pensionu ALFA, Klokotská 107, Tábor (dále také jen „zařízení“) lze pouze písemnou formou (e-mailem nebo vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkách) nebo telefonicky.
2. Objednávka pobytu je přijata písemným potvrzením provozovatele zařízení Václava Tlapy, IČ: 721 66 801, (dále jen „ubytovatel“).
3. Svá oprávnění i povinnosti podle těchto podmínek je ubytovatel oprávněn plnit prostřednictvím pověřených osob zařízení.
4. Rezervace a objednání pobytu může být přijato a potvrzeno také na základě uvedení čísla platné kreditní karty jako garance. V případě nenaplnění rezervace bude účtován poplatek dle stornovacích podmínek uvedených v      čl. II.3 těchto podmínek.
5. On-line rezervace je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v potvrzení rezervace.

II. ZÁVAZNÁ REZERVACE
1. Závaznou rezervací se rozumí závazek ubytovatele rezervovat pro ubytovaného dohodnutý počet ubytovacích míst na dohodnutý termín a zároveň závazek ubytovaného této rezervace v dohodnutou dobu využít, případně zaplatit ubytovateli stornovací poplatek v případě, že svou závaznou rezervaci zruší, nebo jí využije jen zčásti.
2. Při závazné rezervaci může ubytovatel po ubytovaném požadovat předem složení zálohy ve výši 30% až 100% z celkové ceny.
3. Stornovací poplatky představují kompenzaci újmy ubytovateli způsobenou zrušením závazné rezervace a činí:
a) v termínu 31 a více dní před nástupem 0% ceny
b) v termínu 30 – 15 dní před nástupem 50% ceny
c) v termínu 14 – 7 dní před nástupem 80% ceny
d) v termínu 6 – 0 dní před nástupem 100% ceny

III. PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Cenu pobytu lze uhradit následovně:
a) v recepci Pensionu ALFA při příjezdu v hotovosti, b) bankovním převodem na bankovní účet Pensionu ALFA v dostatečném předstihu před příjezdem, nebo c) poštovní poukázkou na bankovní účet Pensionu ALFA v dostatečném předstihu před příjezdem.
2. V cenách je zahrnut poplatek, který se vybírá ve výši stanovené obecně závaznou vyhláškou příslušného městského úřadu.

IV. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA
1. Uzavřením smlouvy o ubytování získává klient právo na běžné užívání určených prostor, vybavení ubytovacího zařízení, které mohou hosté běžně a bez zvláštních podmínek používat, a na běžnou obsluhu. Klient musí svá práva uplatňovat v souladu s případnými hotelovými směrnicemi anebo předpisy pro hosty (ubytovací řád).
2. Klient je povinen, nejpozději v okamžiku příjezdu, zaplatit dohodnutou cenu pobytu včetně zákonné daně z přidané hodnoty. Další případné náklady, které vznikly z důvodů zvláštních služeb, které požadoval klient anebo hosté, kteří jej doprovázejí, hradí klient na výzvu, nejpozději však při odjezdu.
3. Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace.
4. Klient ručí ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on sám nebo jeho host nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele.

V. PRÁVA A POVINNOSTI UBYTOVATELE
1. Ubytovatel může klientovi resp. hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se prostor (prostory) stal/y (je/jsou) nepoužitelné, kdy si právě ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden nadměrný počet rezervací nebo jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné vícenáklady na náhradní ubytování jsou k tíži ubytovatele.
2. Ubytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně.
3. Ubytovatel je povinen poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu.

VI. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY KLIENTA, STORNO POPLATKY
1. Klient je oprávněn odstoupit od smlouvy nejpozději 1 den (24 hodin) před sjednaným příjezdem. Odstoupení od smlouvy se nedotýká případné povinnosti klienta hradit stornovací poplatky dle čl. II. bod 3 těchto podmínek.

VII. ZMĚNY SLUŽEB
1. Nabízené služby se mohou v průběhu roku měnit. Klient je povinen řídit se aktuální nabídkou služeb. Na případné změny v podmínkách provedené po závazné rezervaci bude klient ubytovatelem upozorněn nejpozději při příjezdu.
2. Za nevyčerpané objednané služby a za změny objednaných služeb v průběhu pobytu ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu.

VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použije ubytovatel pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovatelem a klientem.
2. Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1.9.2016. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou.
———————————————————————————————————-

Zásady ochrany osobních údajů

Pension ALFA & Whisky Pub, jako správce údajů, shromažďuje a zpracovává osobní údaje pro účely rezervací a management hostů, fakturování a plateb, marketingových akcí a uspokojení poptávky. Údaje jsou určeny pro penzion a jeho poskytovatele služeb. Máte právo na vysvětlení, dotazy, právo přístupu, opravy a námitky proti zpracování písemnou formou na následující adrese hotelu: alfa@pensionalfa.cz.